Hur i hela friden.....

Hur i hela friden ska jag få plats med saker i en sådan liten ryggsäck, ja på bilden är det två men jag får bara packa mina saker i en. Tyvärr måste jag ge den andra till Andreas...

Precis som alla kvinnor så kan jag packa med mig allt och lite till men som sagt jag ska bära det själv och jag får inte gnälla.. så nu gäller det att packa med känsla och förnuft.

Men hur jag än vänder och frider på det så kommer det att vara för mycket och ryggsäcken kommer att vara alldeles för tung.
Se jag har redan börjat gnälla utan att ens ha packat ner en pinal än,, haha stackars Andreas han vet inte vad det är han ger sig in på.

Hur packar man sunt när man inte vet hur .. mm får bli kvällens huvudbry.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja heter man Karin Bodotter så är det inte enkelt att packa i den lilla ryggsäcken...hahahaha lycka till!

Puss

2008-12-12 @ 10:14:23
Postat av: LITEN

Hm vem är du ???



2008-12-12 @ 15:08:35
Postat av: Maria (Mårtensson) Samela

Bara jag loppan hahaha...tokigt nyfiken är du! kan tänka mig att du grubblat över detta!

2008-12-14 @ 15:33:45
Postat av: BibbiBus

Ta med så lite som möjligt och köp på vägen! Vi brukar tävla vem som kan resa mest "light". 3 månader i centralamerika vanns av Lilleman på 8 kg. Slå det om du kan!

Kram Bibbi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0