Hur svårt kan det vara

Jag älskar verkligen spanien men ibland undrar man vad de håller på med , deras system är så uråldrigt och oförstårligt att man kan inte annat än att skratta ( efter det att man svurit, slitit sig i håret och kallat dem alla IDIOTER)

Så vi går till vår husdoktor och vill boka tid för att ta diverse sprutor inför vår resa.

Nä men det går inte utan han ger oss ett telefon nr till en central i Malaga dit vi ska ringa och lämna alla våra uppgifter och tala om vart vi skall och vilka mediciner vi behöver...... Sen skickar de medicinerna till vår husdoktor som då ringer upp oss ( om vi har tur) och bokar tid med oss. VI SNACKAR EN VECKA FRÅN ATT DET DU RINGER ... HELLO!!!

Jag vet vart vi ska men jag vet inte vad vi behöver för skydd?? Hade jag vetat det hade jag förmodligen varit en nurse right..

Har man tur så när man frågar om lite hjälp så säger de att ringa tillbaka en annan dag, jaha vet de mer då eller???
Men i regel säger de bara Kasta Lego och lägger på luren.

Så här sitter vi som vill ha en spruta i rumpan men upperbarligen inte kan få det för det är ingen som vet hur.

Ja får fortsätta i morgon och hoppas jag blir lite klokare då.

Nu är det dags för lite thaimat fast med indisk curry , tur man har en kock i köket..

PS! Nej vi har ännu inte bokat biljett.. börjar bli dags nu om vi vill komma iväg detta decinium.

K & A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0