Kexpanna nr 1

Jag är så virrig ibland och så snabb på att trycka enter att allt blir fel.

Det är andra gången jag gör ett förhastat köp på internet.

Första gången var när jag skulle boka biljetter till Andreas då han skulle åka hem till Stockholm en sväng, ni vet hur det är man letar billiga biljetter och det finns alltid billiga biljetter då du inte ska åka och svin dyra biljetter då du ska åka.
Så en morgon sitter jag och letar och hittar en biljett för 50 € så jag bokar på en gång , men eftersom jag är så glad över att jag hittat en billig biljett så kollar jag inte riktigt ordentligt.
Vilket resulterar i att jag bokar en biljett från Stockholm till Malaga....

Så när Andreas vaknar får han reda ut röran........

Och nu har jag gjort det IGEN

Hitta billiga biljetter den 25 dec och blev helt lyrisk och boka men jag har alltså bokat för den 25 jan istället.
Så länge vill vi inte sitta och vänta eftersom vänta kostar pengar och är tråkigt, då är det bättre att åka tidigare spendera pengarna där och har roligt .

Vi hade hittat billiga biljetter den 27 dec och den 3 jan men så går jag och bokar den 25 jan.....

Som tur är så kan ju Andreas som vanligt reda ut min röra och göra det rätt.. så glad att jag har han.


Kexpanna                                                                                                              
                                                             
                     
               
Andreas reder ut

                                                         
                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0