LYX

HADE ETT KRAV PÅ VÅR RESA NÄMLIGEN FÖLJANDE

Att vi boka första natten i förväg
Det är inte roligt efter lång flygresa att börja springa runt och leta hotell.

Att det måste var ett fint hotell   
Det är inte kul att ligga i en hård obekväm säng när man flugit i 13 timmar.

Att vi ska gå på sirocco bar         
Det är inte kul att ätit flygmat i en hel dag och inte har något gott att se framemot.

OUPS det var visst tre krav men som jag brukar säga till Andreas när jag vill komma undan med något  " I min värld är det så "          
Omöjligt att arrgumentera emot .........

Så vi har bokat två nätter i bangkok
På ett fin fint hotell
Och vi ska gå till sircco bar men inte bara dricka vi ska äta med.

ÄLSKAR NÄR MAN FÅR SOM MAN VILL


Väntan börjar bli jobbig nu , jag längtar så mycket så jag döööööööööör.

När vi kommer till Bangkok ska det frodas och mysas och spa oss och froda oss igen.

Här är lite bilder på hotellet vi ska bo på.

AHHHHHHHHHH kan knappt vänta









FINT VA

Och så en bild på Sirocco bar



TA HAND OM ER

KRAM

K AND A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh så nice det ser ut!!! Jag är himla avis nu. Själv ska jag till jämtländska skogen och hugga ved i en hel vecka. Kläm!

2008-12-21 @ 22:02:37
Postat av: Kinna

Jag skrev mitt namn faktiskt, men det kom inte med.

2008-12-21 @ 22:03:30
Postat av: Maria

Usch vad det ser tråkigt ut...stannar hellre här hemma i den gråa färgskalan ;)....

Puss

2008-12-25 @ 19:20:18
Postat av: pappa

gott nytt år & god forts.

här har huskorset skapat mera arb så det är som det är.



pussar å kramar

från kyla o snö



pappa å (huskorset):)yvonne

2009-01-01 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0