BBQ & POOL PARTY

Idag blev det  beachen för mig medans Andreas fixa BBQ med Gary och Mike , det har kommit väldigt mycket svenskar till ön och jag var omringad av Karlstadsbor.

Karlstabor är väldigt trevliga människor men de låter så roligt när de pratar att jag låg där och smålog åt dem.

Andreas kom och hämta mig vid fyra tiden , han med en snabb dusch och tio minuter i diagonalt läge.

När jag var redo gick jag ut för att ta ett dopp med barnen men fick plocka upp dem på en gång då lilla Mikey hade bajsat i poolen. Så ingen annan kunde bada efter det eftersom Gary var tvungen att städa och hälla i klorin och andra konstiga medel, så vi fick bort bajset.

Så vi börja fixa med maten istället, jag gick mest runt och lekte fotograf och lät Mike och Andreas fixa maten, Gary oh Sai fixa drinkar i baren.

Tyvärr kom det mer folk än vi trodde och de var som gamar på maten vilket resulterade i att vi själva inte fick så mycket mat i oss så snart ska vi dra iväg och käka lite till.

Ska bli skönt att lämna ön på onsdag vi behöver lite storstadsliv runt oss, vi har dock beslutat att åka tillbaka hit efter HongKong då vi får bo så billigt vilket gör att vi kan vara borta till slutet av Mars. Plus att vi kan lämna saker så vi packar bara en liten väska. ( Har jag tur slipper jag att bära) :)

Lite bilder från dagen


     

Bild 1: Charmiga Charlie ( Gary och Sai´s son)
Bild 2: Jag och Charlie
Bild 3: Mimmi
Bild 4: Bajs Mickey


     

Ovan är bilder från den fina buffen och grillen fullt med allt ifrån kyckling till hel grillad långhare,
buffe med stora goda sallader och olika såser. ser mums ut va.

     

Det var en och annan groda på festen.


Nu kom Samir och knacka på så det är dags för middag skriver lite mer senare när jag kommit tillbaka mätt och belåten.

K and A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0