Denna Alla Hjärtans Dag

Egentligen är jag helt emot alla hjärtans dag , då jag anser att det är humbo jumbo, man bör och man ska kunna ge kärlek och presenter vilken dag som helst på året.
Att man ska behöva en dag för detta är bara för att affärer ska tjäna mer pengar på oss.

Men som sagt jag träffade mitt livs kärlek på just denna dag så nu mera är den trots allt lite speciell.

Dagen till ära gick vi till Disneyland i HongKong och blev som 5 på nytt.

Vi hade otroligt roligt även om denna disney inte är i närheten av den i Orlando.

Efter åt vi den bästa sushin jag någonsin smakat.

Bilder säger mer än tusen ord så här kommer en sarlig blandning














Blir mer bilder från Valentine i morgon.

FRÅN OSS TILL ER ALLA  MASSA KÄRLEK



K AND A

  

Kommentarer
Postat av: Farsan

Alla hjärtliga hälsningar från ett snöigt Tullinge.

hoppas allt är skönt.



Kramar Farsan o Yvonne.

2009-02-14 @ 18:17:55
Postat av: Tess

Hej! Hoppas ni har haft en trevlig alla hjärtans dag!! Allt ser underbart ut! Kram tess

2009-02-15 @ 01:03:35
Postat av: MAPPA

Hoppas att ni hade det bra på "Er egen" Alla hjärtans dag. Varför inte ge bort upplevelser och emotioner ? Allt behöver ju inte inskränka sig till prylar.Ni verka ju ha lyckats bra! Ha det gott, fånga stunden och ge er tid att njuta er tillvaro.

Visst är det härligt att tillåta sig en regression då och då - (själv håller jag mig inom spannet från 63 till 50 och känner mig då betydligt yngre)



En varm kram från ett Norrköping med lite snö, sol och minus 8,5 grader.



Mor o far



2009-02-15 @ 08:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0