Förlovning

Ah nu lura vi er allt....... saken är den att vi har denna kväll tagit det lugnt hemma med take away och svt direktsändning om Viktorias och Daniels förlovning detta via internet så det tog sin lilla tid att kolla igenom de 20 minuterna av bladder. Låg nog en halvtimme efter er skulle jag tro för internet här är inte så snabbt som hemma. Men vad gör väl de när man har tid.
Jag kolla Andreas gjorde fint i datorn ( rensa allt som inte ska vara där och de som skulle vara där lades i fina mappar så jag kommer att hitta lättare nu)

Så GRATTIS TILL ER VIKTORIA OCH DANIEL

Undrar dock om det är staten ( med andra ord vi svenska folket) som betalar för detta bröllop och om så är fallet hur kan det finnas pengar till det?? Mm det lär ju inte vara ett billigt 50,000 kr bröllop direkt. ( om nu det är billigt vill säga)

Men man ska glädjas åt små rosa moln så jag tror jag slår bort tanken på en gång , och ska jag vara helt ärlig så kom tanken inte från mig utan min andra hälft.

Skulle ju ha skrivit igår när vi kom hem från middagen men vi somna typ i samma stund som vi öppna dörren , iallfall jag.

Mycket trevlig middag som börja med drinkar på sabay-bar, Max och Sofie var väldigt glada över att vara i värmen och de hade även hunnit få lite fin (röd) färg. 

Det blev thai mat och en massa snack , eftersom jag och Max inte har sett varandra på länge så blev det minnenas stund vilket kanske inte Andreas och Sofie tyckte var mega kul men sånt är livet.

Idag var det molnigt igen vilket inte gjorde oss något men soffan hade PANIK, hihi blir nog sol i morgon ska du se och jag  tror du kommer var brun och grann när du kommer hem.

Han tyvärr inte ta så mycket bilder under middagen men vi ska på nya äventyr i morgon så då lovar jag att ta en massa foton.

Medans Andreas håller sig vaken för att glutta på fotboll så ska jag avsluta så jag får min skönhets sömn, det är tydligen någon viktig icke final match på chip chop tv. SÅååååååååå intresserad är jag av fotboll , håller med Yvonne bilsport är så mycket roligare men jag gillar ju bara F1, så jag ligger förmodligen i lä där.

Låt er inte snöa in i rusket där hemma , snart kommer solsken och vårblommor.



Andreas tar igen sig på stranden


Medans jag promt skulle gunga ( FEL HÅLL ÄLSKLING)


Så ja full fart framåt


Andreas , Max, Sofie med farliga röda drinkar


Vad ska jag äta då ??? Nån gryta med cocosmjölk vill jag ha


Nä det här blev galet , inte en cocosnöt gryta sa jag, tur att vi bara ska vara
i thailand a "short time".

Natti natti våra nära och kära

K and A





Kommentarer
Postat av: MAPPA

Härliga bilder från ett soligt och varmt Thailand.

Här hemma lever vi med hög luftfugtighet, en svart-vit sörja (kallas för snö??) och en temperatur på ca 0 till 3 grader plus.

Grabbarna från Söderköping var här en stund, det piggar upp

Ha det bra!

Mor o far

2009-02-26 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0