Ännu en god middag

Härom dagen så var vi ute med Max och Sofia , ( Jag har skrivit Sofie vilket lätt kan hända, men som sagt hon heter faktiskt Sofia och inget annat) IM SO SORRY, SOFIE AAAAAAAAAAAAAA.

Vi tog mopparna till thai gryte stället , ät hur mycket du vill för 139 baht per person och då ingår det glass till efterrätt.
viket Sofia och jag var mycket glada över , vi är två lika stora godisgrisar skillanden att hon har bara en dag i veckan
( söndgar) och jag har alla dar veckan.

Det är en stor buffe med råa saker som man tar till bordet , stoppar i sin kolgryta med lite kyckling fond och sen kokar man och steker bäst man vill, ser inte så nice ut men det är grymt gott.


Max var väldigt noga med att BARA Andreas får stoppa i grytan för han är kock
tog typ två minuter så var vi alla där och fixa.
Sofia åkte på hundjobbet att skala scambi för kung och fosterland.


Sofia fyller på sitt förråd, Nudlar, räkor, kyckling massa go mat här.

När vi var mätna och blåtna så tog vi mopparna till en bar och spela lite spel och drack lite öl respektive brezzer
Vi är nog de ända falangerna som har hjälm, men vad gör väl det när man är så snygga som vi .


HJÄLM-LIGAN
Jag,Max,Sofia,Andreas


En av oss i Hjäm-ligan,nämner inga namn, trodde att man behövde hjälm
när man satt i baren, detta för att skydda sig mot thai-flickor.


Efter ett par spel av gänga och jackpot sa vi tack och hej för denna kväll

Max och Sofia sticker till Koh Maak nu ett par dagar , och vi ska fortsäga chilla här.

K and A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0