MysPys

GRATTIS RICHARD. Hoppas du haft en riktigt bra dag idag. Vi får fira dig när vi kommer hem.

HEM

Känns så långt bort, jag vill verkligen stanna här, men omständigheter gör att vi kortar ner resan och kommer hem redan i slutet av Mars.
Ett beslut vi tvingats ta på grund av att saker inte blev som vi trodde. Vill inte gå in i detalj eller smutsa ner någon på vår resblogg.
Men som ni säkert förstår så handlar det om en inkomst som inte kom.

Ja livet suger fett ibland, men jag ska glädjas åt att jag fått en viss tid här med Andreas och som man säger

What goes around comes around

Så nu har jag fått sura av mig lite på bloggen, behövdes


Åter till rubrik

MYSPYS

Vi sov riktigt länge idag, vi gick väl upp vid halv tolvtiden , Andreas och Samir var duktiga gossar och gick till gymet idag
själv surfa jag lite och tog ett lång dopp i poolen med lilla Charlie 3 år  och  Mimmi 9 mån (Charlie är  Garys och Sia son  och Mimmi är  grannes lilla dotter)
Ska fixa kort på dem, men jag hade inte kameran med mig vid poolen.

Resten av dagen har vi bara mumlat runt bara varit helt enkelt, vi är nog fortfarande lite slut efter gårdagens segling.

Kvällen blir middag och film.

Tyvärr lyckades jag inte övertala Andreas till att rida elefant men vi ska ju vara här ett par dagar till så jag ska nog lyckas med det. :)

Nu ska jag stänga av datorn för kvällen och mysa och njuta med min fina.





Jag vet att jag inte ser så brun ut här men det är bara för att jag ligger bredvid Andreas som blir svart bara man säger sol.

:)

Kram

K and A










 

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej igen! Vilka fina bilder!! Tråkigt att höra att ni inte kan stanna borta längre men det är sant det du säger what goes around comes around! Njut av tiden som är kvar så mkt ni bara kan!! Kram från mig och affären!

2009-02-09 @ 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0