Pa vag tillbaka till Thailand

Idag lamnar vi det forlovande shoppinglandet, jag trodde aldrig jag skulle saga det men jag ar trott pa att ga i butiker.

Vart plan gar inte forran kl nio ikvall men vi ar redan pa flygplatsen(15,00), kan lika garna vanta har som att irra runt i HongKong och ta dod pa tiden.
Och det var inte fy skam for har kan du aka linbana, ga pa bio och besoka SkyDeck och massa annat roligt for att fordriva tiden medans du vantar pa att fa checka in.

HongKong far fem klappar av fem mojliga, ska redan borja spara pengar pa vart shopping konto sa vi kan aka tillbaka snart och handla.

Ja just det , jag fick en jattefin Louis Vuitton klocka av min Andreas , jag ar sa glad sa glad.

Nu ska vi ga och kolla pa en 4D Movie och sa blir det lite linbana innan middag.

I natt bor vi pa Nasa i Bangkok och i morgon sticker vi tillbaka till Koh Chang och det softa livet med beachen och banandrinkar.

Tyvarr inga bilder idag da jag inte skriver fran var dator.

KRAM

K and A


Kommentarer
Postat av: MAPPA

Vill bara säga:- Tack för att du ringde.

Det gläder oss att ni har haft det bra.

Trots ert boende - Hilton kontrasten- så

hoppas vi att ni får det bra under resterande tid i Thailand.



Mor o far



2009-02-16 @ 19:45:09
Postat av: kanogga

Auw h.k !!!!!!

va avis jag blir...så mkt å handla där

kul att ni har d bra

älskar du kanoggas hår? alpluft funkar-lovar!

måste ses snart...kramar!

2009-02-17 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0