Precis som i espana

Detta med internet vid varan resort verkar vara precis som i spanien, manana manana och ingenting hander. borjar trottna pa att aka till fiket och kolla internet, plus att jag inte kan lagga in nagra bilder har och de har inte svenska alfabetet sa allt blir bara trottsamt,


Igar var vi ute med Gary och sai vi kaka middag pa ett valdigt typiskt thai vis, man har en gryta med kyclingbuljong och fett pa bordet och sa stoppar man i allt i fran gronsaker till kott och fisk.
Hogst upp pa grytan ar en liten platta om man kanner for att steka.
I borjan tankte jag att jag absolut inte kommer att stoppa denna rora i munnen men det var sjukt  gott, darefter blev det en bar runda och sen raka vagen hem till sangen.

Idag har  samir och hans flicka Jane kommit till on, samir ar en av Andreas basta kompisar, sa det blir val middag och en bar runda ikvall med antar jag, just nu sitter vi och kollar nadal  vs Federer i Aus open final. GO FEDERER

Ska avsluta min banana shake och kolla vidare.

Hoppas att ni alla mar bra dar hemma.

K and A


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Halloj, har precis kommit från Stöten, Sälen, alltså. Asbra skidåkning och mysiga bastustunder med barn som gick ut och in( inte sååå varmt i bastun direkt) druckit god öl och ätit gott. Erik har åkt mycket skidor och Gustav har åkt ännu mer skidor och snowboard. Det har varit ca minus 10-18 grader, helt ok för oss som gillar snö och inte sol, hehe. Låter som att ni har det bra! Sköt om er kram från oss i Svergie.

2009-02-01 @ 18:44:38
Postat av: MaPPa

Det måste väl vara smått häftigt att få käka på "Thai-vis". Det smakade ju gott, vilket innebär att ni har förvärvat ytterligare en erfarenhet.Något som, rätt hanterat, kan vara till nytta i framtiden. Ni verkar ha det bra. Njut av den tid ni har och gör någor bra av den. Själv har jag flygförbud så en resa till Thailand är inte att tänka på längre. Jag kan bara vara glad över att vi varit där. Men visst är jag lite sugen, när jag ser bilder från Asien.

Tröttna nu inte på att åka till fiket! Läs din blogg! Måste du ha med punkterna över a och o? Det går alldeles utmärkt att läsa det du skriver. Jag tycker du gör bra och det är och roligt att höra av er!

Kram från

mor o far!!!

2009-02-02 @ 19:17:47
Postat av: Ulrika

Hejsan!

Det är rolig att följa er resa. Önskade att jag hade råd med något liknande. Här hemma, så har Thom och Evelina precis fått en son. Han var 54 lång och vägde knappt 4 kilo. De mår bra. Jeff och jag har börjat riva köket, så i slutet på mars har vi förhoppningsvis ett nytt. Barnen växer och mår bra. Pappa, Farmor och Farfar och Jeff o Morgan hälsar till er båda.

Många kramar

Faster Ulrika

2009-02-02 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0