Puh

Så nu var jag färdig packad, blev bara en ryggsäck gött. Nu blir det sängen och en film så man kan somna gott.

Jag är precis som som min mamma, ha ha  bästa sömnpillret är tv:n , vet inte när jag senast såg slutet på en film.
Jag får alltid kolla på morgonen när jag vaknar eller fråga Andreas vad som hände.

Jag till och med somnar om vi så kollar på en serie som är max på 40 minuter, men jag lovar man somnar så gott.

Det ända som kan hålla mig vaken är myggen , av någon annledning så älskar de mig här , jag har och jag lovar jag överdriver inte 14 st på bara benen. Jag blir galen ......

Scott gav mig dock någon japansk blå sörja som jag smetar på så nu är det lite bättre .


Nä nu måste jag sova.


      


Bild 1: Galen av mygg kli
Bild 2: Smörja bena med anti kli medel
Bild 3: Närbild av det bästa av det bästaste antikli medel
Bild 2: Så nu har jag fått kli medel på myggbeten och redo att somna så......

Natti natti, nästa gång ses vi förhoppningsvis i Hong Kong.

Kasta lego

K and A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0