Så skönt

Vi kom tillbaka till Koh Chang idag , vi skulle ha åkt igår men jag fick ont i magen ( Rickard skratta inte)
För er som inte vet så får jag ibland väldigt ont i mellangärdet , det är väl typ stressmage eller katarr eller kanske något annat vad vet jag , jag vägrar ju gå till doktorn utan råder bot på det hela med att ligga på golvet med två golf bollar i ryggen och sträcker ut magmunnen så att smärtan går över.
Denna procedur kan ta upp till 24 timmar och ibland så måste jag gå och kräkas.

Så igår morse när vi skulle åka hitta Andreas mig på golvet med magont och ingen sömn överhuduvdtaget , vilket resulterade i att vi stanna ytterligare en natt i Bangkok.

Gjorde tyvärr inte så mycket annat än att vara på hotellrummet, förökte gå ut men gick tillbaka igen till ryggläge och golfbollarna.

I morse kl halv sju var vi uppe och studsa ( ren skär lögn) men uppe var vi , han till bussen i tid och spendera 5 timmar med blandning av sovning och kakätning.Han med färgan och var tillbaka i vår Bungalow vid 2 tiden.


SKÖNT, SÅ SKÖNT att vara tillbaka

Blev middag på Lazio , pizza och pasta, nu blir det sängen för mig Andreas sitter ute och snackar med boysen.
I morgon blir det beachen och bad , som jag längtar.

Vi har bokat biljetter hem, vi lämnar vår resa den 17 mars och är åter i Malaga den 18 mars.

Sen får vi se om det blir stockholm till sommaren, tanken känns mindre främmande.


I morgon åker kameran fram igen , här ska det fotas som sig bör när man är turist. :)


Nu ska vi äntligen få sova hela natten. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

K and A





Kommentarer
Postat av: Tess

Hej!! Hoppas du känner dig bra imorgon igen!!! Jag har exakt samma problem-mage som dig!! Det är inget kul! Krya på dig nu!!! Hoppas vi ses i slutet på Mars då! Kram

2009-02-19 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0