Sängen dagen till ära

Ska inte gå in i detalj men fröken Bodotter har en olycka i södra thailand.... med det vill säga att ag håller mig nära hemmets toalett.

Andreas mår dock väldigt bra och tar hand om mig , ger mig allt jag inte vill ha...

Yogurt, torrt tråkigt ris med andra ord inget snarr what so ever.

Det är väl tur det bör nog vara snäll mot mot min mage i ett par dagar

Fick även ett trevligt meddelande från Max, han och hans fru kommit hit på besök i slutet av denna månad. KUL KUL

Åh att icke förglömma

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG UTAN IDAG ÄR DET NIKITAS FÖDELSEDAG

STORT GRATTIS FRÅN OSS

K and A


Kommentarer
Postat av: MAPPA

Ledsen för att du är drabbad, men det är övergående.

Stressmage eller någon liten elak bakterie?

Var noga med din handhygien och ät mat som är riktigt varm. Skaffa gärna någon typ av handsprit och tvätta händerna för varje måltid.

Kan du hålla dig borta från Andreas? Det vore bra om han kommer undan drabbningen med dina bakterier.

Drick mycket för att hålla vätskebalasen.

Blir du sämre; kontakta läkare.

Krya på dig!

VI hörs i morgon (SVENSK TID ) via telefon

Kram från Mor o far

PS. Morsan din åt en knappt halvkokt korv på flygplatsen i Bangkok. Resan hem var rena mardrömen för din mor.

2009-02-19 @ 16:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0