Hjärta

ALLA HJÄRTANS DAG KRAMAR TILL ER ALLA

Blir ingen dagbok idag , blir i morgon istället för jag är alldeles för trött, ska dock bara tala om för pappa att det är på tok försent för goda råd ang shopping, vi måste åtminstone köpa en väska.
Men jag lovar att jag ska göra en ny rensning , när jag kommer hem och se om inte myrorna kan få lite till. :)

Av någon annledning så har vi fått sko nojja, kan inte gå in i en butik utan att komma ut med ett par skor känns det som.
Vi har på en dag lyckats handla 6 par skor ( 4 par till mig)  ( 2 par till Andreas ).

I morgon dock blir det ingen shopping då vi ska spendera hela alla hjärtans dag på Disneyland , Tjo ho vad jag längtar.

Andreas har även lyckats stå ut med mig i två år i morgon som jag lovar att vara extra snäll mot honom.


Vi ses i morgon efter disney.

Kram

K and A




Min kärlek och lilla jag


Kommentarer
Postat av: MAPPA

Beträffande ditt, numer lilla, förråd hemma så ligger saker och ting till sig; dvs ingen panik förrän vi ska sälja huset. Marknaden är nu inte den bästa, men vi diskuterar, att så småningom sälja huset, vilket inte är någon lätt fråga. Mamma ska inte bo på något annat ställe än Eneby.Min ork får väl avgöra. Du ska få info i god tid; så ingen ko på isen just nu.

Beträffande dina inköp: jag kan inte tänka tanken på att du hyr ytterligare en container-den här gången i Thailand. Hoppas att Andreas inte får agera bärare alternativt "boy". Bär dina egna bördor; skor som andra kläder.

Ha det!! Jag uppskattar och hoppas att ni har det bra!

Kram från far!!!

2009-02-13 @ 18:51:32
Postat av: MAPPA

PS.

Vi har stått ut med dig sedan 1973.

Inga större bekymmer. Din (min) anka för nu ett lugnare liv än när du bodde hemma. (Jag tror att hon tom. har det lite tråkigt.) Jag hoppas att Andreas står ut lika länge som vi och ankan - även om ankan då och då flyttade sina positioner när du bodde hemma.

DS.

2009-02-13 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0