Stranden

Idag har vi varit på stranden solat och badat spelat en himla massa strandtennis, när vi kom tillbaka till vår bungalow så gick vi upp till poolen och fortsatte spela strandtennis således blev det pooltennis.
Andreas var omtänksam och varna mig för att inte slå i kanten vid poolen, när vi båda hade slagit i kanten gav vi upp och tog en dricka i baren i stället.

Så nu kommer jag att ha både träningsvärk och ont i tån i morgon. :)

I morgon ska vi tillbaka till käftis (som min pappa säger), som sagt det är enormt billigt här och enligt ryktena ska de vara riktigt proffsiga

Jag ska kolla igenom mina tänder och ev göra en blekning, Andreas har bitit av en krona så han ska förhoppningsvis få en ny sådan.

Bara ett exempel att laga en tand som har hål med det vita lagnings medlet kostar 500 baht vilket motsvarar  123 svenska kr. Billigt va

Idag är det fotboll hos John vilket menas att jag är gräsänkling i bungalown ganska skönt , ska kolla film och surfa och har jag tur så finns det kanske en chokladbit att stoppa i munnen.Och får jag allt för tråkigt så har jag ju alltid chip och squird som sällskap. :)

Hoppas ni alla har haft en toppen dag.



Bild 1: Hej då pussen
Bild 2: Börjar bli utråkad
Bild 3: Chip and squird
Bild 4: Squird är linslus



Bild 1: Bad Andreas
Bild 2: Fin snäcka nr 2
Bild 3: Fin snäcka nr 1 ( haha)
Bild 4: Skratta med dryck i mun är inte lätt



Bild 1: Bild från HongKong disney innan 3D film
Bild 2: Samma likadan som bild 1 fast med mig
Bild 3: Kexpanna = jag
Bild 4: Min fina och jag


Ang bild 3 Kexpanna så skulle jag ta en bild på mig själv men glömde bort att jag zommat in med kameran så när jag titta på fotot blev jag förvånad att det bara fanns en panna med. Det är sånt som gör att Andreas kallar mig för kexpanna stundoms. Å jag som log så fint och oskyldigt :)


Kommentarer
Postat av: Farsan&Yvonne

Hejs!

Vi har fått ca 25 cm snö(det där vita kaLLA FRYSTA VATTNET nivet) ca -4.

Bra att gå till käftis när det är billigt.

jag har just varit där:( =3500:- inte kul.



Kramar M&Y ps.bilsport är bäst.

2009-02-22 @ 19:52:50
Postat av: Josephine o Kotten

Du är SÅÅÅÅÅÅ sjukt fin i ditt långa hår, vilken pingla!!! :)

Vad är det för tävling du varit med i??? :O



LOVE

2009-03-01 @ 15:28:02
URL: http://mypregnancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0