Vilken härlig dag....

Så i morse kl 8 var det upp och hoppa och  stack iväg till båten. Trots att vi inte festar och är ute sent om nätterna så var det riktigt tungt att gå upp.

Väl framme ladda vi med sjösjuke piller och vatten och lite snacks.

La oss bekvämt i näten och började slappa, vi somna alla fyra inom loppet av 10 min, gott att sova på havet vill jag lova.
Vi stanna till vid olika tillfällen för att bada och snorkla.

Lunch var en god BBQ och så fick vi färks vattenmelon och annanas.

När kl var fem var vi tillbaka i land och helt slut, hem kolla på Greys senaste avsnitt och tog faran ner till BamBoo och käka thai, nu är vi hemma igen och jag kommer nog att somna innan kl slår 10 ska kolla lite falang tv och krypa ner i bingen.

I morgon vet jag inte vad som händer men jag tror att vi ska hålla oss borta från solen, vem vet kanske vara lite mer turistiga och rida elefant, får se om jag kan övertala min kärlek.

Så lite bilder från dagens äventyr.


     


Bild 1: Båten som vi spendera den härliga dagen på
Bild 2: Samir ,Jag och Jane i ett av catamaranens nät
Bild 3: Samir och Jane softar
Bild 4: Utsikt från båten

     

Bild 1: Jane och jag i nätet
Bild 2: Andreas solar
Bild 3: Se så glada vi är
Bild 4: Andreas ska ner och snorkla för första gången

     

Bild 1: Fiskar här kommer jag
Bild 2: Kermit
Bild 3: Grodan Boll
Bild 4: Haj Haj på er fiskar

Nu så är jag klar och ska krypa ner bredvid kärleken min, i morgon nalkas en ny dag med nya äventyr.

Ta hand om er där hemma

Kram

K and A




Kommentarer
Postat av: Tess

Hej!!! Ser underbart ut! Ser också fram emot bilder ifrån Hong Kong! Ha det super gott! Kram tess och miadel

2009-02-08 @ 00:43:29
Postat av: MAPPA

Visst ser det härligt ut! Synd att ni måste bryta för att åka hem tidigare än planerat.

Ha det bra!



Mor o far

2009-02-08 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0