9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

Nedräkning har börjat , känns inte så långt bort längre.

Nyår var mys Andreas och jag spendera den hemma och softa inte värt att spendera massa € när vi snart ska sticka roligare att ha pengarna på semestern.

Tror att det var min första vita nyår på jag vet inte hur länge,men otroligt skönt att vakna upp utan huvudvärk :)

Så idag ( nyårsdagen) blir ytterligare en soft dag med lite små fix, har uppdaterat våra merit förteckningar och så ska jag börja packa ihop det sista av mina kläder ( tror jag).
Äta go middag med kärleken och sen kolla film.

Kommer inte sakna så mycket från Marbella, lägenheten och Svergie butiken annars NADA. JA JA

Blir nog inte så mycket mer skrivande just nu innan resan men å andra sidan är ju detta vår reseblogg så det är ju inte så konstigt.


Så nästan gång ses vi på flygplatsen

Hoppas er nyår var sprudlande och att ert 2009 blir fantastiskt.


                                                                           

                                            KRAM K AND A











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0