Bla bla bla

Ett kort meddelande , som det verkar kommer vi att fa internet senare idag sa da ska jag gora ett fint poppuri med massa bilder.

Ikvall ar vi bjudna pa party, vi ska till Lonely beach och lemonbar , hm blir nog kul.

Vi har aven bestallt massa klader hos skraddaren och varit dar och provat, sa fint och sa fina vi blir.
ska lagga i lada och skicka hem for jag orkar inte bara allt i min lilla rygga.

Sitter pa time out fiket och dricker banana shake och den ar slut nu sa jag ska hem och vila lite.


Ah just det

BIG - till min underbara syster , har inte sett att du varit inne och last syster ysters blogg.

Oki doki

Ses sen

K and A

Lagger upp en gammal bild da det ar sa trist utan tack och lov har vi lite mer f'arg nu.


Kommentarer
Postat av: Tuzz och Kotten

Hej älsklingar! :)

Skäms för att jag inte varit inne och fixat er blogg än, ska göra det snart! Så bli inte förvånade om jag varit inne och trixat lite nån dag.



Ni ser ut att ha det underbart, vad härligt!

Här är det kallt och grått, men lika glad för det är jag. :D



Hoppas vi ses snart, längtar...



Var rädda om er!

PUSS /

Tuzz, Rick, Kotten, Rocky och Majsan

2009-01-29 @ 23:58:11
URL: http://mypregnancy.blogg.se/
Postat av: Susan

Hej! Spännande att va i thailand.jag vil oxå........Massa kramar och pussar från mig micke och barnen!!! vi saknar er!!

2009-02-01 @ 18:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0