Internet problem

Vi ar nu i koh chang och myser pa vita sandstrander och ater thai mat, planerar resan som vi andrar hela tiden men det blir nog bra i slutandan. Har lanat en dator pa ett fik sa darfar blir det inga aao, .

Som ni forstar av rubriken har vi internet problem sa det kanske tar ett par dagar innan jag kan lagga upp bilder och skriva mer utforligt om vad vi gor.

Jag hoppas dock att det lost sig da jag saknar att skriva min dagbok medans Andreas spoar skiten ur nagot fotbollslag pa sitt spel i datorn.

Ta hand om er sa hoppas jag att vi hors snart.


Karin

Kommentarer
Postat av: MaPPa

Låter härligt med vita sandstränder, sol och värme.

Hemma njuter vi dis, något vått, som faller ner på oss cyklister, hög luftfuktighet och - 1,5 grader - härligt.....eller? Hoppas på era bilder.

Ha det bra och sköt om er !

Från mor och far

2009-01-22 @ 15:35:31
Postat av: Tess

Hrligt att höra att ni mår bra trots internet propblem! Här börjar det bli varmare (tack gode gud) men det har blåst och regnnat hela dagen! Ni har det bättre märker jag o jag är riktigt avis! Kram på er, tess på miadel!

2009-01-23 @ 21:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0