Koh Chang

Sawat di Ka ( Hej)

Nu har vi snart varit har i tva veckor , on ar fantastisk forutom da att dar vi bor funkar fortfarande inte internet, idag sitter vi pa ett fik och kollar nar Nadal spelar tennis ( andreas kollar ) jag har lanat deras dator och skriver ett kort inlagg pa bloggen sa ni vet att vi lever.

Vi solar och badar , dricker grym banana shake och njuter i allmanhet av livet, om tva veckor sticker vi over till Vietnam och darefter blir det Hong Kong.

Ska bli skont att komma till en storstad , tro det eller ej men efter ett tag blir man ganska trott pa att bara chilla.

Vi har en moppe som vi kor runt med, har dopt den till FARAN...

Min erfarenhet av ett fordon med tva hjul har inte varit den basta av erfarenheter, nar jag var liten eller yngre ar nog mer korrekt sa var jag nog en allman fara for min omgivning sa trots att jag lova bade mamma och pappa att bara titta pa min vans motorcross sa satte jag mig pa och  for jag ivag som en spot spoling och rasa i backen och hamna pa sjukan. AJ

Denna gang har jag overlatit korandet at Andreas. Jag provade dock pa en liten avskild plats men insag att det ar inte min grej att kora tva hjul , jag kan inte svanga , tur att det finns trad som kan gora att man stannar. Andreas skratta och jag skrek att det inte ar roligt kom och ta FARAN ifran mig... Onskar jag hade det pa film for att vara helt arlig sa korde jag knappt fyra meter innan jag hitta tradet och jag sag nog ganska rolig ut med hjalmen pa sned och och gasa i hela fyra meter.. ha ha

Vad har vi mer gjort

Vi har varit vid ett av alla vattenfall som finns har pa on, det finns ganska manga och de ar valbevarade eftersom hela on ar en national park.

Gary som vi hyr var bungalow av ska ta oss till nagra fler vattenfall som inte finns pa kartan.

Vi ska aven aka till fiskbyn Bang Bao och gora oss horda formodligen stannar vi dar overnatten och bor pa Casa del mar som enligt min vannina Bibbi ska fara grymt, Bibbi traffa vi har pa on i forra veckan tyvarr har hon och jenni akt hem nu.
For er som inte vet vem Bibbi ar sa har vi jobbat tillsammans pa hamnkrogen i Bastad.

JA antligen ar tennis matchen slut och vi ska gora stan, vi ska ut och shoppa som jag har langtat.


Tyvarr kan jag inte lagga upp bilder an da det inte ar min dator men sa fort jag har lost det problemet kommer jag att lagga upp ett litet galleri med bilder.



Lar Gorn ( Hej da)

Kommentarer
Postat av: richard zuhlke

hallå era små riismagar!

hoppas att ni har det kanon.

TVn har inte börjat brinna än!he he.

Lägg upp mera bildernu, de e ju det som e kul att se!

kram till er båda/richard

2009-01-26 @ 13:10:02
Postat av: MaPPa

Klokt beslut att överlåta ett ansvar till Anderas (även det som rör fordon på två hjul; allt från cykel til häftigare saker). Skönt att du inte tappat minnet från färden med mini-krossen rakt in i ett stenröse. Mottagande läkare på akuten skällde ut mig för att ha kört, då du, "Lill-pip" pep:- Det var jag själv som körde. Pappa visste bara att vi skulle kolla på kattungarna hos Johnne.

Är hemma hos morsan ingen, men ska till US, Linköping för fortsatt utredning av stresshjärtat. Ha det bra och njut Thailand!

Kram från Far

2009-01-26 @ 18:55:51
Postat av: Tess

Hej! Kul med nytt inlägg och det låter som att ni har det jätte bra!! Njut massor från mig också som just nu är helt slutkörd av allt jobb! Behöver en lång semester!!! Ha det super gott och hälsa Andreas!! Kram tess och miadel!!!

2009-01-27 @ 20:35:55
Postat av: Åsa Lundstedt

Tycker om det du skrivit! Skojigt att se lite nyttiga grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0