No more Phattaya

Nä här är det inte kul så vi har bestämt att dra vidare , men vi har lite besluts ångest , Koh Samet eller Koh Chang eller dra åt andra hållet mot Koh Toa typ. Det beror lite på om vi ska till Malaysia och Singapore först eller om vi ska ta Kambodja och Vietnam först.

Sitter och försöker leta lite boende och tips på nätet men nätet suger här så man blir bort kopplad var femte sekund vilket går mig mer eller mindre på nerverna.

Iallfall i morgon ska vi arrangera med buss och båt och lämna in lite tvätt och fixa så vi blir kvar här en natt till.

Lördag morgon bär det av vart det blir får jag meddela senare för nu ska jag gosa med Andreas och kolla film.

Orkar inte att skriva mer eftersom havet och solen har tagit musten ur mig.

Brun = Nope syns ingenting än.

Kram

K and A

Och ni som är vana resenärer i Thailand och Asien får mer än gärna komma med tips.

Kommentarer
Postat av: MaPPa

Hoppas att ni har det bra och att ni har hittat något trevlligt ställe att slå er ned på. Utbudet är ju stort även om alla ställen inte erbjuder "Hilton miljöer" så är det väl en del av resan att upptäcka andra miljöer.

Hör av er med text och bilder via bloggen

Kram !

Mor och far

2009-01-17 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0