15 myggbett och 1250 baht fattigare

Visst är det kul när man är omtyckt men det finns alltid undantag och i detta fall är det MYGGEN.
Jag har fått 15 myggbett och då snackar vi bara benen , jag har även lyckats få några på ryggen och armarna oxå ,till och med ett av fingrarna. Blir så J.....la sur, kliar som tusan.

Men idag fick jag nog och åkte till apoteket och bad om det bästa mot klåda och det bästa mot att förinta dem samt att se till att de inte kommer mig nära.

Nu luktar vår bungalow myggmedel för hela slanten och stackars Andreas hostar och är måttligt road av min myggfixering.
Ha Ha stackarn han har det inte lätt han.......


Två produkter till summan av 1250 baht, hoppas bara att de funkar nu


Här ligger jag med min salva och mina myggbett



Har inte slutat klia än, håller dock båda mina tummar


Nu är det over and out för denna gång...

Å ja glömde
Jag står fast i att ödlan är en han, detta trots att de inte har någon könsdelning, detta grundar jag på fakta att de flesta män är ödlor bortsett från dig pappa och Andreas så klart.

K AND A

Kommentarer
Postat av: MAPPA

Accepteras, men med tvekan. De flesta ödlor går under benämningen "skräck-----" och har har ett specifikt genus.

Trevligt att min dotter är omsvärmad men lider med Andreas.



Far

2009-03-01 @ 17:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0