Allra sista kvällen

I morgon kl ett sätter vi oss på färjan från Koh Chang och styr vår kos mot Bangkok och vidare mot Marbella.
Det blir en låååååååååååång resa då vi inte kommer att vara hemma förrän kl elva på kvällen den 18  lite mer än ett dygn då.
Men så är det ju en tids skillnad på 6 timmar så klart. JA JA LÅNG RESA BLIR DET IALLAFALL

Antar att ni precis som jag ser framemot Andreas slutblädring av denna resa, får nog ge honom lite blogg tips.

Dagen till ära har vi packat och stuvat om och fixat dubbel kollat under alla hörn så vi inte har glömt något och kastat en del onödiga saker så vi inte behöver släpa på allt för mycket.Vi har även hunnit bada i poolen och solat lite grann.

Andreas är hos tandläkaren för sista gången nu och jag slappar i sängen med er och tv:n, när jag har varit ute i solen blir jag helt mör runt den här tiden ( 18,00) och vill bara mysa och vila lite. Så det är skönt att gubben är ute ur huset.

Skulle precis döda en mygga men se bakom gardinen fanns en ödla och han hann före mig, ha ha så rädd jag blev att jag hoppa till och skrek. Så typiskt mig, men är väldigt glad och tacksam för att ödlan hjälpt mig. Där slapp jag ett myggbett.

Nu ska jag återgå till mitt mys , vi hörs lite senare i afton.

KRAM

K and A


Kommentarer
Postat av: MAPPA

HOPPAS ATT RESAN TILL MARBELLA HAR GÅTT BRA.

ATT RESA INNEBÄR EN DEL PÅFRESTNINGAR. MEN DET ARBETE SOM ÄR GJORT BLIR MAN ALDRIG TRÖTT AV. ATT TILLÅTA SIG UTSTÅ EN PÅFRESTNING GÖR ATT MAN GÅR STÄRKT UR EN ERFARENHET, SOM ÄR TILL GAGN OM MAN RÄTT FÖRSTÅR ATT BÄRA MED SIG OCH NYTTJA ERFARENHETEN. LYCKA TILL OCH HA DET BRA!

TACK FÖR MÅNGA TREVLIGA OCH VÄLSKRIVNA MAIL.



MOR O FAR



2009-03-18 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0