Ännu en dag i paradiset

Hm även i paradiset kan det regna så dagen till ära har vi spenderat i vår lilla bungalow, kvällen bjöd på middag med scott och hans fru på hungriga elefanten, fransk löksoppa och sallad och så snuva jag lite kött från Andreas stek.

Nu är det 6 dagar kvar så idag har vi ringt runt och snackat lite med vänner ang jobb hemma. Hoppas att vi får något relativt snabbt när vi kommer hem. Känns iallafall skönt att man har lagt ut lite trådar.

Skulle vilja göra något helt annat problemet är bara att jag inte vet vad. Ja ja det är ett i-landsproblem man får vara glad om man kan få ett jobb i dagens läge.

Trots att vi inte har gjort något annat än att mumlat hemma idag så är jag trött så idag blir det en tidig kväll för mig , Andreas ska hålla sig vaken för att kolla på någon fotbollsmatch som går i natt.



Regnet det bara ....


öser ner ......


Jag har tråkigt Andreas fixar med datorn och tycker nog jag är lite besvärlig :)



Nu ska jag fixa mig för natten och hoppas på att vi får en solig dag i morgon.

NATTI NATTI    ZZZ  ZZZ  ZZZ  ZZZ  

K AND A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter regn kommer ALLTID sol!



Far

2009-03-11 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0