Lördag

Lördag är lika med att vi har endast två dagar kvar, tisdagen blir ju enbart en resedag med bus,båt,flyg.

Trots att man har lite hemlängtan så är det med visst vemod man avslutar semestern ,men tror att det mest bottnar i att man måste packa,bära passa tider.
Det trista med att resa är ju faktiskt resandet.

Vi har i två månader enbart levt i nuet , glömt bort sorger och besvär tagit dagen som den kommer, nu nalkas verkligeheten och dess ansvar.
Självklart en viss oro kommer över en när det gäller jobb och vad vi ska hitta på, en del av denna resa var ju faktiskt att komma på det och det vill jag med handen på hjärtat säga att vi inte alls har gjort.

Vi har bestämt att återvända till Marbella och ta det därifrån, börja spara på nytt och lista ut nya äventyr vi vill göra.

Även om vi kanske till viss del sitter halvt på bottkanten när vi kommer hem ( då menar jag att vi inte har några jobb klara ännu) så är jag oerhört glad att ha gjort den här resan med Andreas.
Den kommer alltid att finnas där att plocka fram när man känner viss tristess eller tycker att livet är allmänt tråkigt.

Nu är jag hungrig och ska ta upp slöfocken ur sängen som ligger här brevid och tjuvläser.

Hoppas ni mår bra även om inte våren har kommit till vårt underbara land ännu.
Ni finns i våra tankar när vi ligger där vid poolen och lapar sol :)




KRAMEN

K AND A













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0