Oj vad tiden går

Vet att det är två dagar sen jag skrev, har varit lite lat på sistone. sorry ,förlåt, pardon.

Värmen har stigit här något ofantligt, detta blir att mitt underdagen är det olidligt att vara ute, förstår de som kommer hit i två veckor att de pressar på stranden från morgon till kväll men vi som har varit borta så länge tycker det inte är lika lattjo.

Så vi gör som hemma, tar siesta mellan 14-17 helt enkelt.

Vi har bara tio dagar kvar innan vi sätter oss på planet hem, och ska jag vara ärlig så längtar jag faktiskt hem nu, jag vill jobba, jag vill hem till hela min garderob och jag vill hem och träffa Richard och Ana.

Jag vill till och med laga mat i vårt kök, vet att jag kommer att få äta upp detta vid flertal tillfällen då vi hamnar i sitsen då det är min tur att laga mat och jag alltid röstar  för take away eller väntar ut tills Andreas är så hungrig att han till slut lagar maten.

Låter som jag är en hemsk och elak flickvän men det är jag inte , bara när det kommer till matlagningen,
men så blir det såååå mycket godare när Andreas lagar, det smakar inte bränt som det kan göra om jag står vid spisen

Det jag längtar mest efter nu som jag ska göra dag 1 då vi kommer hem är mammas fiskgratäng med kokt potatis.
Den är himmelsk, bland det bästa jag vet och den har jag gjort så många ggr att jag inte misslyckas med.

I afton blir det middag på Invito med scott och hans japanes fru kommer tyvärr inte ihåg vad hon hette men låter som chong ungefär.

Kameran har varit med men kexpannan här hade ju inte kollat batteriet och det var helt dött , men idag har jag laddat så ska försöka ta lite bilder i kväll.

Hoppas ni alla mår bra och är lika lyckliga som vi.



Kramar

K and A

Kommentarer
Postat av: MAPPA

Vadan denna inställning till din naturliga plats; dvs köket, spisen och med slev i handen. Brist i uppfostran? Isåfall får din mor ta på sig det ansvaret. Jag tycker att jag gjort mitt bästa för att du ska förstå att serva din man på ett bästa sätt.

Konservativ, nej inte alls.

Fördomsfull, nej inte det.

Men visst är det så att tjejer kan göra allt det som killar kan. Dessutom kan tjejer föda barn.

Så visst är ni tjejer bra. Jag är trots allt (men bara lite) stolt över mina/våra två döttrar.

Du duger bra!

Ta väl hand om Andreas!

Ha det bra!

Kram från

Mor o far

PS

Jag skall till US, Linköping för fortsatt utredning.

Skönt att ha fått en tid. Återkommer med info om vad som händer / DS





2009-03-07 @ 13:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0