Poolen

Idag har vi plaskat i poolen hela dagen , det är det enda stället som svalkar någorlunda i denna hetta.
När du badar i havet så känns det knappt någon skillnad och så är ju där en massa maneter.

Jag var ute ensam för tredje gången på faran och det går bättre och bättre för varje gång , inte lika scary nu, gasar på riktigt bra om ni frågar mig.

I går var vi inne och kolla vårat svenska konto och nu har de tagit betalt för våra biljetter så ingen resa för 450 kr inte men det känns helt ok ändå, bättre att veta till 100 % att du har din biljett än att det ska krångla när vi kommer till Bangkok på tisdag och kanske ha oturen att inte ha någon biljett hem alls.

Nu blir det som vanligt lite mat i magen , sen ska jag ta tag i vår packning som ligger lite huller om buller, ska försöka packa det som vi inte använder mer nu och se till att så mycket som möjligt är tvättat tills vi kommer hem, det räcker med att vi har ett helt förråd att packa upp , behöver inte 30 kg tvätt oxå.

Fredag den 20 alltså två dagar efter vår hemkomst ska vi även på fest och innan dess måste jag ha lyckats packa upp en del saker för jag tror att sommar kläderna kan vara lite för kalla för Marbella just nu.
Men det är lika bra att ta tag i det på en gång så man har det gjort.


Har man ingen luftmadrass får man låna Charlies badringar istället , funkar lika bra.

Såg även idag att vi har banan träd vid poolen, tror faktiskt inte jag har sett det tidigare så jag
var ju tvungen att fota såklart





Ännu en härlig dag till ända nu blir det middag och sen ska jag skriva ner lite saker och tänkbara projekt jag ska försöka komma igång med när jag kommer hem.

TJING TJONG FRÅN OSS

K AND A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0