Så blev det äntligen av

Idag så tog vi oss i kragen jag och Sai och tog med Charlie på Elefanridning.

Jag har en aning av höjdrädsla i mig, så i början av elefant-turen tycke jag inte det var så kul , det kändes som om jag skulle trilla av och vi var ganska högt upp enligt min mening.Samt jag kunde inte komma på någon B -plan ifall han fick för sig att skena iväg, så jag satt snällt och höll i mig och hoppades på att jag skulle komma tillbaka levande utan ett stort elefanavtryck i magen.

Tack och lov så är det som om ögat vänjer sig vid höjden och det var till slut i det hela en trevlig tur i djungeln.
Efter turen bjöd Sai på färsk annanas och därefter köpte vi bananer för att mata Elefanterna , det var nog det roligaste jag gjort på länge, Dessa djur är galna i bananer.

Lyckades få ett  par myggbett så i detta nuet ligger jag i sängen med fläkt och myggkräm och skriver till er.
Börjar bli lite hungrig med för jag har bara som sakt var fått i mig en yougurt och en halv annanas.
Så vårt ständiga problem är vad ska vi äta ikväll, jag tror faktiskt att jag vill ha lite thaimat och så avsluta med en banan-pannkaka. MUMS

Nä jag glömde inte kameran och laddad till max var den så här kommer ett helt poppuri med elefanbilder.










JAG ÄLSKAR ELEFANTER

TJING

K AND A






Kommentarer
Postat av: MAPPA

Fina bilder. Kul att du gillade att rida elefant. Visst är det stora maffiga djur.

Hoppas att du uppskattar att även myggorna älskar dig. Kan du se dig som ett litet centrum i svärmen?

Ha det bra och njut av de semesterdagar ni har kvar i Thailand.



Far

2009-03-10 @ 19:48:50
Postat av: MAPPA

Att du bara vågade krama elefanten. Kommer du ihåg när du vägrade att gå till skolan för att det fanns en "orre av jätte format" (läs fasan) i vår trädgård.

Du hävdade bestämt att den gjort utfall och hade för avsikt att hugga köttstycken ur din arma kropp.

Visst är det fint att människor kan förändras.

Ha det bra!



Mor o far

2009-03-10 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0