Sista inlägget från Koh Chang

Så sitter vi här redo att åka hem, bilen kommer om en halvtimme för att ta oss till färjan, sen blir det buss i  timmar innan vi kommer till flygplatsen.

Vi kommer att mellan landa i Amman som ligger i Jordanien och där ska vi strosa runt i 3 timmar , innan vi tar flyget till Madrid.

När vi väl kommer till Madrid ska vi ta oss till buss stationen och sitta ytterligare 6-8 timmar på buss för att komma till Marbella.

PHU HU säger jag bara,alla dessa byten, bästa hade varit om man checka in på flyget och sen bara vara hemma, hatar alla dessa byten men även det har ju sitt slut så det är bara att hålla fanan högt.

Nästa inlägg blir alltså hemma i Marbella , det blir ju även det sista innan resebloggen tar slut, funderar dock på att starta en ny blogg måste bara komma på vad jag ska skriva om och lite så, men det blir nog en blogg av något slag,

Jag gillar faktiskt att skriva har jag kommit på.

Så ta hand om er nu så hörs vi först på onsdag.

Kram

K and A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0