Vips såg man ut som syrran

Kunde inte vara på stranden idag för jag brände mig lite igår , så idag var vi hemma och städa bland våra saker , lämna in tvätt och var ute med moppen och fixa små ärenden , är ju bara 9 dagar kvar nu.

Andreas har bestämt att han ska skriva det sista inlägget innan hem resan för att dementera allt som står om honom.
HA HA det går ju inte jag har ju allt på bild.....
Jag har ju även för den delen bara skrivit fina saker om honom och det är ju dumt att dementera.

Vi gör ingen Liza Marklund vi inte , har är det sanningen rakt upp och ner och inga krusseduller, kanske lite stav fel här och där bara.

Med vårt små fix idag så fick jag en impuls att gå till frillan, jag är modig jag måste jag säga, att gå till thai frisör som kan knackig engelska kan håret se ut precis hur som helst, jag kom ut som min äldre syster mimmi.
Eller vad tycker ni mamma och pappa och syster yster??





Så här kan man alltså se ut när man kommer ut från frissan i thailand
Måste bara tillägga att Laila min frisör i Båstad kommer aldrig någon att slå men vad ska man göra när man inte längre bor där då får man helt enkelt hitta andra och hoppas på det bästa.

Får se hur länge jag pallar att vara brunett.

Middag igår var mycket trevlig , glömde dock kameran men sånt händer ju ibland

Nu ska jag vila lite sen blir det väl lite mat och ett dopp i poolen för att svalka sig lite.


Simma lungt era klokar och tokar

K AND A

Kommentarer
Postat av: MAPPA

Visst är du ännu mer lik din syrra. Men å andra sidan är ju generna inte så långt från varandra.

Erik har ju tydliga drag av dig.

Hoppas att ni har det bra!

Bara för kännedom: Jag lyssnar på radio och får just nu veta att man påbörjat potatisodlingen på Bjärehalvön.

Våren är på väg; härligt!

Kram från

din och din systers "genbank"

2009-03-08 @ 13:10:43
Postat av: Kinneralla

Du är superfiiin min vän!!!

2009-03-08 @ 20:42:29
Postat av: Kanogga

DU E SÅÅÅÅÅÅÅ FIN Liten!!!!! Verkligen!

Har nog aldrig sett dig så mörk men d klär dig.

Långhårig e du oxå.

Inser du/vi nu att d är för lång tid sen vi sågs.

Vecka 30 bokad??

Kram

2009-03-09 @ 10:43:27
Postat av: Mimmi

Du är jättefin, jag har ju alltid gillat brunetter, haha. Om du går upp några kilo så är väl det prickenm över i. Vi kanske kan bli Lili och Susi kopior fast som brunetter då. Ha det bra. Barnen tycker att ni kan flytta tillbaka till Båstad när ni kommer hem och det tycker jag med. Kram

2009-03-09 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0